Ringträning

Så skoj det var! Jag kan tänka mig hur en dag efter en riktig kan kännas. Speciellt om man får komma hem med någon fin rosett, och helst någon fin pokal som man kan börja samlingen med.
Vi var på Tasseborg och fick fina instruktioner av en tjej som heter Linda. Riktigt duktig!
Det var så bra för alla fick personliga tips vad man skulle tänka på och kanske träna mera på.
Moltas är ju bara sex månader och har aldrig någonsin förstått innebörden av det hela med att kuta efter matte om hon inte har en boll i handen.
Men idag kändes det som att det började lossna lite för honom med.

Nu ska jag hålla utkik efter någon inoffare, och sedan anmäla mig om det blir fler träningar.
Det är riktigt skoj att hålla på med sin hund!













KOMMENTARER:
Erika

Haha! Du kommer aldrig att tro mig... Du minns kanske vad jag sa när du berättade vart ni skulle flytta? Att jag var dår-avis... Med andra ord så ska vi kika på en lägenhet på Bergsgatan 2 A xD

Så förhoppningsvis så godkänner de oss på Ö-bostäder och inflyttningen är ett faktum:) Dock inte förrän 1:a Oktober, men ändå:P

Det lät skitbra! Vi kan behöva umgås med lite vettigt folk...! :D



Kram!

Erika

Ja! Jag hoppas på det! :D

Det blir ju helt perfekt! xD

Jo, med tanke på att våran lägenhet nu är på 43 kvadrat så blir det en jäkla skillnad!



Kram!

Erika

Härligt! Den vi kollade på var en 3:a på 68 kvadrat:D

Men det var sunkig :( Så vi dissade den... :( Inga bytta kranar och allmänt omodern...:(

Så vi letar vidare på Frösön!

Men då kan vi ju våldsgästa er i eran fina lgh!



Kram!

mary

Åh va fin han är. Lille molle!

När flyttar ni?

Erika

Hej:D

Tänkte höra med dig, min svägerska har en liten amstaff flicka som hon vill gå ringträning med... Vad kostar det och var är det? :)



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: