Erkänner

Faktiskt... så måste jag erkänna att jag såg hela bröllopet i helgen, ja, jag till och med tittade kvällen innan på konserten. Vad skulle man göra? En tv, en familj, en vilja - mammas, och spöandes spöspöregn utomhus.

Och när jag ändå håller på kan jag erkänna att min syn på hela den här kungasamfälligheten har ändrats.
Jag vet ju att det var det som var meningen med att sända allt officiellt i direktsänd tv.
Att få en närmare insyn i vilka människorna egentligen är, att de är nästan så precis som vi andra, men satta i en så mycket bättre och högre sits.
Tänk om man inte fått se allt, då hade de varit samma gamla tråkiga namn man bara läser om i tidningen och ser på vykort i turistbyråer.

Moltas poltas fyllde sex månader i går också!












KOMMENTARER:
Frida

Jag återkommer med datum och tid :) Åh, vad roligt att flytta. Vart blir det?



Det är en fransk bulldogg från frösön som ska med som heter stitch. Vilka två är det som du känner till? Vore roligt om man kunde komma i kontakt med dom och höra om även de vill vara med :D Det finns några frallor i stan faktiskt. Om de två du menar är olika från de jag känner till så finns det ca 4st på frösön =) sen har vi Åke, Ulla, Myngve, Dexter, Moris, Lizzie. Och det ser ut som de kommer hela bunten om vi har tur. Vi ska försöka välja ut en lämplig plats där vi kan hålla till också, något förslag? Sen om vädret tillåter, kanske man kan ha med sig lite fika och ha en picknick :D Det som är roligt är att det blir många valpar. Åke, Moltas, Myngve, Dexter & Moris. De är under året allihopa :D



Jag tycker absolut att ni ska anmäla er till utställningen i Alsen, det är kanonbra träning för hundarna plus att det bara är valpar, så det är inte på liv och död. Jag har varit på en utställning med Åke tidigare och det var hans debut, som gick kanonbra. Själv hade jag aldrig ställt tidigare så det är även nytt för mig.Anmäl så kan vi göra sällskap =)



Å innan jag är klar har jag skrivit en hel bok, ursäkta för det Haha ;)



Förresten, hur många eng bullar finns det i stan?



Hs det kanon.



Frida & Åke

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: