Det minst viktiga

Snark. Moltas somnade vid mina fötter igen.
Vi har nästan nyss varit ut på en långpromenad! Eller långpromenad, det blev det kortaste varvet runt kvarteret men det tar lika lång tid som en långpromenad. Det var dit jag ville komma.

Det är segt att vi alltid jobbar på olika tider nu jag och Daniel. När han är ledig jobbar jag och tvärtom.
Jag vill ju uträtta så mycket!
Börjar kännas att det är nära flytten nu. Jag försöker byta bort mitt pass den 1 juli, på så sätt är mitt jobb kanon!
Att man kan styra och ställa lite själv över tiderna.
Den dagen måste jag bara vara ledig! Jag vill hämta och se soffan. Hämta och montera tv-bänken! Ställa upp matbodet, bädda sängen! Danne ska inte få göra något själv inte!
Och bara att få hämta ut nycklarna den dagen!
Lycka!
Uppdatering: Jag har nyss fått veta att jag har ledigt och betalt den dagen!

Ska se om jag orkar börja städa ut några skåp idag... som jag tänkt göra så länge nu.

Jag har planerat hela lägenheten och gjort en lista på priser och vart vi ska köpa allt. Mio, Em, Kool.
Och igår kom jag ju att tänka på balkongen. Det som är minst viktigt egentligen i början, men det här setet från Jysk var verkligen snyggt. Ja, på bild då i alla fall. Jysk irl kan vara något helt annat!



Sedan håller jag på skissar på en "låda" som Danne allt ska få svetsa ihop. Något vi kan ha på balkongen som Moltas kan ligga på och se ut över Storsjön och alla nya grannar. Några trappsteg upp och sedan en sitt-ligg yta!



På onsdag ska vi på ringtränig med Möltas!












KOMMENTARER:
Madde

Vad fin du är gumman <3

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: