Buller och huller

Så stökigt som vi har det nu har det aldrig varit under de fem åren vi bott här.
Men det är kanske inte så konstigt!
I morgon bär det av till en ny lägenhet.
Ska bli roligt att se om vi kan behålla ordningen på sakerna i det nya boendet, när vi ska blanda det med allt det nya!

Danne sålde sitt PSP idag också.

Det enda nu är att jag inte har en aning om när vi får internet igen. Eller hur. Jag har ju beställt, men inte vet jag om det är fiber klart där än!

Moltas är i alla fall nybadad och luktar meeelooon!












KOMMENTARER:
Erika

Tack:) Idag mår jag faktiskt riktigt bra! Haha, ja, det hade kunnat vara kebabmage :P Fast min mage har typ bara klarat av att käka Maxburgare... xD Så kanske kan kallas "nyttigmage"?

Ja, jag kände det också... 2 hyror blir lite väl magstarkt. Vill ju gärna köpa lite nytt när man flyttar! :)

Lycka till med flytten idag! Du måste ta bilder så jag får se!!!



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: