Spegel

Äntligen har vi köpt en spegel! Jag ville ha en stor, så en stor fick det då bli.
Sedan passade vi på att inhandla en fin lampa till sovrummet också.

Och nu är utställningen i Svenstavik säkrad, velade allt bra länge innan jag slängde iväg beställningen på Nelly.
Har förresten fått PM från JHKK nu, spännande! Det var hela sex bulldogar anmälda och Moltas ska bedömas som nummer sex.
Håll utkik efter nr 1403!

Nu ska jag gå ut med Molle, sedan ska jag sova och vila min axel, tror fan jag har blivit fästingsjuk.
Känns som någon klubbat mig över nacken med ett vedträ, gör ont bara man tar, som om det skulle finnas ett gigablåmärke. Sen ilar de hela armen och fingertopparna pirrar...

Tungt känns det att veta att jag inte är ledig förrän onsdag nästa vecka.
Tills dess, låååångpass only.

Penkar!


Spegel spegel på väggen där...
Den är förresten uppborrad på väggen nu!







Min orkidé blommar igen för första gången på fyra år!













KOMMENTARER:
Erika

Åhå vilken fin lampa ni skaffat, för att inte tala om spegeln:) Själv har vi speglat oss i vitrinskåpet i 5 år... Få fingrarna ur??

Härligt med orkidén! Den blommar säkert för att den trivs überbra! :D



Kram!

Erika

Dom är ljuvliga! :)

Det är fasen störigt! Haha, då kanske det är bäst att illa kvickt inhandla en spegel, innan man låter kroppen förfalla helt xD



Kramar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: