Rex The Dog

Jag fick ledigt idag, och så är jag ledig imorgon! Vilken lyx! Har hunnit med jättemycket här hemma nu.
Har fixat en hel garderob så den är just for Moltas. En hel garderob med hundprylar.
Och det kommer mer! Igår fick jag lite väl mycket pirr i fingrarna, så drog iväg en beställning på ett nytt halsband.
Halvstryp denna gång. Är ju inte alls så han lyssnar, nej då. Han kryper ur halsbandet han har hela tiden.
Och ett nytt koppel till de.
Älskar MacLeather så fortsätter med de märket. Har ju koppel, sele och halsband sen innan.
Sedan blev det lite smågrejer, godis och ansiktstvätt som luktar kamomill!

Igår fick jag även tummen ur och beställde från Nelly.
Sandalerna jag dreglat över var det rea på, hurra för det!
Sedan blev det nåt akut bara för att ha på hundutställningen i Alsen i helgen.
Såg nu att om man beställer inom 13 dagar är det fri frakt, får se till att ta resten av min sparade garderob då!

Rex The Dog – I Can See You, Can You See Me?

 















KOMMENTARER:
Tina F

du som kan så mkt med datorer..

hur lägger man in en länk (som du nyss gjort) i sitt inlägg ? jag fick aldrig till det förut. Det gick tydligen inte att bara kopiera :P



Petra

Hej! Här kommer jag att hänga för jag har funderinga om att köpa Engelsk bulldog och jag har precis börjat läsa allt jag kommer i kontakt med. Har du några bra böcker som du kan tipsa om?

Ha en bra dag.

Petra

MiaLisaSofi

Hejsan. Tider och plats på utställningen i helgen? Vill jätte gärna dit och titta och vänja Dewi med sådant. :) Helst vill jag dit och titta på din goding! :D



Mvh Mia&Amstaff flickan Dewi. :)

Madde

Hahah så du tog och beställde skjortan tillslut :D?

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: