Ingen tv bänk...

Jag ska nog inte vara ledig. Har alltid ont i huvudet då. Det verkar vara bättre för mig att sitta framför en skärm åtta timmar om dagen istället och ge bästa tänkbara service minut för minut.
Idag, lillördag och allt så ville jag bjuda älskling på god mat!
Det blev ungsstekt karré späckad med färsk chili, vitlök och ingerfära som legat i marinad över natten. Mums!
Sedan blev det färskpotatis i oljebad med färska örter som numera står och pryder balkongen.
Och inte nog med det ville jag överraska pojken med en god kräm. Han är krämtokig, och jag såg ju på Laila hur hon gjorde rabarber och jordgubbskräm! Så då blev det en sån med vaniljstång i och citron. Så himla gott!

Sedan var jag och hämtade ut mitt paket från Nelly. Blev aningen besviken då jag trodde det var paketet till Molle jag hade fått avi från. Först och främst för att jag beställt sms-avi från Nelly, och sedan fick jag ett mail där de stod att varan hade skickats idag och skulle vara hos mig om 2-5 dagar?
Men Molle fick ändå sitt. Var upp på Tasseborg så han fick tre smarriga tuggben och så hade de en utställningsnål!
Börjar närma sig nu!

Och när vi var på väg hem fick Danne sms från MIO att varan kommit. Lyckliga åkte vi dit, men då var det bara lampan som kommit. Vi fick ett nytt bud på tv bänken för tredje gången, v.33 ska den komma nu. Så jävla länge. Nästan värt att åka till Sundsvall och köpa den där bara för att få den någon gång.















KOMMENTARER:
MiaLisaSofi

Hej igen! :)

Backgården, har heller ingen aning om vart det är. Och det gick inte att hitta på eniro heller, så jag ringde mamma som bodde i Kluk tidigare. Och hon sa att det kommer vara skyltat så det är inga problem att hitta dit. :)

MVH Mia :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: