Himmelblå

Jag vill köpa hus. Sitter på Hemnet och väntar på att min lilla röda stug-liknande hus ska dyka upp.
Med strandtomt också helst. Eller helst kanske en liten egen tjärn. En sjö är överdrivet och inte alls lika mys.
Eller jag ska ju bygga eget. Vet precis hur det ska se ut. Ett Lapponia House...

Jaja! Fredag imorgon. Jobb, lön, sen mys med gotta framför teven med mina två älsklingar.
Jobbar natt helgen.
Sedan jobbar jag längsta passen sju dagar i rad för jag bytte med Mattias så jag skulle få vara ledig på Svenstavikutställningen.
Teamchefen har även frågat om jag har planer i höst, känns ju kul om jag får fortsätta och förhoppningsvis få en fast tjänst där, så man i alla fall vet hur mycket man kommer jobba. 80% är kanon, men jag skulle kunna gå ner lite till för att få vara med Molle så mycket som möjligt, speciellt nu då Danne kommer vara ute på jobb nästan hela tiden. 75%?

Idag har jag varit ledig. Nu på kvällskvisten åkte vi upp till Bilprovningen där JHKK hade utställningsträning. Danne fick idag sköta allt. Fick så ont i huvudet, men det är bra träning för vi har sagt att båda ska kunna ställa honom.
Speciellt om det blir en lillasyster till Moltas framöver!

Och nu har Himmelblå dragit igång igen. Ni vet den där Norska serien jag skrivit om ett flertal gånger förra året. Säsong två på torsdagar på 1:an klockan 21.00!


ValpMolle. Så söt så!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: