Vad händer?!

Nu ser det ju ännu mer förjävligare ut än vad det gjorde igår, här på blogg.se!
Men vad kan jag göra. Det var Lunarstorms fall och Bilddagbokens också för den delen...

Var ju inte det jag skulle haka upp mig på.
Jag vet att mamma och pappa längtar till lilla Boffe kommer och hälsar på, fast de kanske inte riktigt vill säga det rakt ut.
Även fast jag är vrång och gör som jag vill och tycker nästan alla gånger så tycker de om mig!
Som sagt, de hade velat att vi skulle ha väntat med det här äventyret.
Men mamma är i alla fall glad att det inte är en unge vi ska skaffa oss.
Pappa har börjat kalla lillebror för Morbror Bulldog. Han ser verkligen fram emot att plocka bajs!

Idag ska vi rensa vinden och faktiskt åka på Kupan med tre hela sopsäckar kläder.


Lilla killen nyäten!












KOMMENTARER:
Lillebror

Något har hänt min blogg utan att jag gjort något alls med den. Den visar senaste inlägget med en äckligt ful text, som jag aldrig sett i sammanhang till mina texter. Arg jag blir.

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: