Inte glömma bloggen

Så vad ska jag skriva i den här då för att hålla den uppdaterad, för att den inte ska glömmas bort?

Idag har jag rensat ut massa lådor. Det är otroligt vad mycket skräp man kan ha, så nu är det till och med en låda som gapar helt tom! Perfekt. Jag måste ju ha någonstans att ha alla halsband, utställningskoppel, koppel, leksaker, borstar och klotång, och allt annat!



Den vill jag köpa!
I dagens valutakurs kostar den nästan 4000, men det känns ändå för dyrt. Jag kan inte säga ändamålet.
Jag måste försöka vara tyst.

Håller på kollar upp en sak nu som jag tror kommer bli riktigt intressant.
Vad tråkigt att jag inte kan berätta något utan bara avslöja småsaker!

Så kan vara!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: