Förstår

Jag förstår dom faktiskt, men det är inte nu man ska börja vela.
Det här är ju något vi gått och väntat och längtat på i över ettochetthalvtår!

De tycker, fast jobb, annat boende, till sommaren.
Jag resonerar, när, när när?

Det kan lika gärna dröja ett år till innan jag får ett jobb.
Så när passar det bäst att skaffa en hundvalp om inte nu.
Ska man hela tiden skjuta upp sin dröm för att vänta på bättre tider, och den dagen kanske man inte ens lever längre.
Jag ska fortsätta söka deltidsjobb, och jag önskar över allt annat att de hör av sig snart.
Sedan i april ska jag om situationen inte lösts börja en vuxenutbildning.
Den är på ett år.
Och min snälla lillebror har lovat att plocka upp bajs om han måste vara hundvakt.
Det värsta som kan hända är egentligen hunddagis, efter Ante då.

En bulldogvalp är inte bara något man skaffar.



Det är nu vi ska börja leva!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: