Trollhättan

Just nu befinner vi oss i Trollhättan på Scandic.
Jag är inte alls happy.
För det första så fick man betala för garage. Alla andra Scandics jag varit på så INGÅR skiten med värme, inte ens det fick man här!
Sedan får man ju en härlig kupong som man mer än gärna byter till en blodig oxe i restaurangen, men där var man TVUNGEN ATT FÖRBOKA!
Så det blev en knepig pizza på ett ställe med jag-tror-ryss-sur-kärring-satan.
Ont i magen har vi båda två, så de skulle ju sitta fint med magförgiftning nu.

Jag kan med ärlighet säga att jag tycker faktiskt om Östersund ändå.

Just det, fick ju göra ett besök på Dollar-Sveg också!
Det blev en fin liten krokodil till Molle.

Nu är det bara att lägga sig att sova och vakna upp i morgon. Jag glömde min kudde hemma så det blir ingen rolig natt för min del...
Alla hjärtans dag, och hämta Molle. Kan inte bli en härligare dag!












KOMMENTARER:
Bea

GRATTIS LINN! Nu sitter du säkert med din lilla Molle och bara myser! Tänk att han är er alldeles egna lilla fisråtta som du får vara med hur mycket du vill:D



Jag är så glad för er skull, och längtar tills jag får träffa honom=)!



Glad alla hjärtans daaaaaag:D

Erika

YAY!

Skoj att få hem babyn!?

Lååånga sömnlösa nätter vill jag lova... Om ni inte fått tag på en superhund ;)

Lägg upp bilder asap!

KRAM! Och ha en go alla hjärtans dag!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: