Semla

Igår bakade jag semlor.
Så himla smaskigt!















KOMMENTARER:
Erika

Hej!

Ja, det blev ingen praktik för mig... Inte på stället där jag skulle börja - - - de var en aning otrevliga mot mig... :S

Men 2 veckor har jag inte hört någonting om... Men sen så upplever i alla fall jag att de på af säger väldigt olika beroende på vem man pratar med där.

Ett tips är i alla fall att gå in på Eniro och kolla igenom alla företag i Östersund från A-Ö och se om någon plats skulle verka intressant och sedan höra av sig och fråga. Var också noga med att tala om att du är försäkrad genom af.

Jag måste ju börja leta nyss jag med:S Ingen höjdare.

Det var iaf ett litet tips... :) Vem pratar du med på af förresten?

Kram!

Erika

Nytt skulle det visst stå där någonstans i min kommentar ;P

Erika

Ja, absolut! Annars är det ju ingen mening...

Okej, jag fick någon ny... Tror hon hette Heidi. Hon var rätt bra. Du kan ju kolla upp det och se om det skulle passa?

Vad är du intresserad av att göra? Har du något som är "absolut inte"?

Kram!

Erika

Erika

Ja, det är riktigt svårt att veta. Och jag håller med, inte fan vill man byta ställe för att det är kul...! Snacka om att få börja om hela tiden...

Men utbildning är ju alltid en plan... Och undersköterska är ju eftertraktat.

Jag har funderat på frisör och psykolog... Ganska olika saker, men det är väl typ det enda jag kan tycka är riktigt roligt! Plus att på NFI så har dom ny intagning i slutet av denna månad... Så ska fundera liiiite till... ;)

Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: