Matte på heltid

Egentligen undrar jag hur många timmars sömn jag fått ihop sedan i söndags. Totalt sett kanske det ligger under min normala dygnsrytm som ligger runt 13-15 timmar.
Matte är en sysselsättning på heltid. Nu är vi två som delar på den tjänsten, men det är ändå ett himla jobb!
Imorgon börjar Danne jobba igen så då är jag själv med knulen. Men det ska nog gå bra, han lär sig ändå fort.
Måste bara få skryta lite om honom, i natt kissade han inte en ända gång! Och så sov han nästan hela tiden.
Hittills idag har det inte skett en olycka inne och han närmar sig dörren om han känner sig nödig.
Rumsren efter tre dagar? Njae, dröjer nog några månader till!

Igår var Farmor, farfar, och faster (Daniels familj) hit och beundrade underverket. Var knappt så de ville åka hem.
Deras hälleforsare Roy var allt bra mesig han. Molle sprang efter och skulle busa, Roy sprang undan och tog skydd uppe i en snödriva.

N reektuun håårding!













KOMMENTARER:
Erika

:D Jamen, jag har ju koll, så då kan ju du ägna dig åt att vara matte =)

Ja, faktiskt, vi kan ju inte sitta och låtsasklämma på honom genom skärmen på datorn hur länge som helst! Haha!

Kramar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: