Hey Ho

Nu ska jag inte äta bara för att jag kan fisa nästa gång. Blev lite överlycklig i morse då jag kunde det.
Sedan trodde jag att mina magsmärtor berodde på att jag var extremt hungrig. Så då var det dumt att inte vara försiktig. Nej det blev kycklingrulle med vitlöksås. Hurra!

Imorgon bjöd svärföräldrarna hit sig själva. De måste ha känt av att vi just då stod och bakade en morotskaka!
Och då mina föräldrar ska in till stan slår vi till med storfika. Så jag bakade även pepparkaksmuffin med vit choklad, eller Linn á la snöflings för att dölja att de blev lite brända.
Men vafaaan!


I sista avsnittet på Weeds säsong sex i absolut sista scenen kom den här låten upp, följt av de tråkiga eftertexterna.
Än är jag inte less på Gin Wigmore.


Gin Wigmore – Hey Ho












KOMMENTARER:
Erika

YAY! Då är du på bättringsvägen då? :D

Tror fasen jag haft den där skiten 3 gånger. Fast förra året - men jag skyller på parasiten ändå x)

Morotskaka lät gudomligt gott! Och pepparkaksmuffins :D



Kram!

Erika

Haha! Nej, jag missade den igår! Får se om jag kommer ihåg ikväll... Verkar den bra? :D

Hahah, ja, jag får göra det... x) Brorsan & pappa har åkt på den stora skiten x)

Jag hoppas också att vi slipper!



Kram!

Erika

Haha! Ja, det har du en fin poäng i! :D

Jo, lärlingslotsen är helt klart en kanongrej när man väl kommit på vad man vill göra! Min syster var (tror jag) den första som fick plats via dom, och hon tycker det funkar skitbra! :D

Bageri lät kul, då får du baka massa och bjussa ;)

Ja, man ändrar sig HELA tiden tycker jag... Man stör sig nästan lite på sig själv x)



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: