Damdidam!

När man pratar om trollen. Igår natt, kväll, fick vi vårt efterlängtade fiber.
Och fel av Ö-bostäder att kunna ha den satans användarguiden tillgänglig för allmänheten, måste man maila och tjata sig till den som nu jag gjort?
Vi hade kunnat haft internet för flera dagar sedan!
Men nu funkar det, och fort!

Nyss ringde de från schemat på jobbet och frågade om jag ville vara ledig i eftermiddag. Hade ett kort 5-timmars pass. Öh ja, tack! Men då ska jag jobba långt imorgon, då jag också skulle haft kort.
Moltas den korven får vara hemma ändå, det är så smidigt med delade pass!

Har beställt ett soffbord nu. Inte en dag försent. Tog in cafébordet från balkongen, men de passade inte in.
Man måste ju kunna ställa chipsskålen någonstans!




Det blev detta bordet! Och eftersom det är betsällt från Mio så kan det lika gärna komma i november, men de sa nu på onsdag den 1 september! Imorgon!

Skönt att jag blev ledig nu sen på eftermiddagen. Då måste jag dra med Danne och Molle på Tasseborg för att byta en sele.
Den gick sönder, en jättefin reflexsele från Hurtta.

Förresten har jag skickat efter gardiner från Jotex (orkar inte lägga upp bild, länkar) och tillhörande kuddfodral som ska vara i vardagsrummet.
Kör på med temat grått, silver, svart där.
Till köket var det svårare. Måste ju få plats att öppna balkongdörren också, sedan har Moltas sin matplats där så det fick bli några enkla paneler bara.
Det enda som hänger i fönstren där nu är två salamikorvar Danne köpte i Fäviken!

Hopp. Undra om man ska ta och gå ut och bajsa Molle. Han ligger och fiser!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: