Ny bostad?

Det har visat sig kunna bli svårare än väntat att få den där lägenheten ändå.
När bostadskontot tillhör fel person och då det finns något som heter regler och lagbalkar.
Beaktansvärda skäl och intyg.
Vi åker förbi där flera gånger varje dag. Konstaterat att det är verkligen sol på balkongen hela dagen lång. Det är nära butik om man råkar bli godissugen. Nära stan men ändå bortanför.
Bäst jag slutar nu.
Jag hoppas det finns sympati hos människorna som sitter och bestämmer bostadsfördelningarna till deras lägenheter.
Mitt mail går inte av för hackor.
Hoppas innerligt få svar imorgon och att det de skriver är goda nyheter, inte bara referera kort och gott till hemsidan.
Sådana tycker vi inte om.

Snart är min arbetsintervju, det känns sisådär om jag ska vara ärlig nu. Jag försöker hela tiden inte ivra upp mig med frågor och funderingar förrän jag vet om jag får jobbet eller inte.
Får jag det följer en två veckors utbildning. Daniel åker bort och jobbar tre veckor. Så perfekt om jag får säga det själv. Är det tre veckor på hela året så ja självklart ska de vara de eventuella veckorna jag kanske ska ha något viktigt för mig. Moltas? Vem, vart, vad, ska Moltas vara och hur när då?
Det är precis det där jag försöker glömma bort att tänka på.

Det kan ju gå hur fan som helst!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: