Kanon

Schema, mentorer och team.
Vilken kanongrupp, hade inte kunnat bli mer än nöjd faktiskt!
Jag och tre killar.
Börjar på riktigt imorgon då vi ska få lära känna vår mentor och sedan börja gå efter schemat vi har fått för nu tre veckor framöver.
Känns i alla fall superskoj.
Mycket info är det ju, men jag borde vara van vid det här laget.

Det som återstår nu är att egentligen kontakta Arbetsförmedlingen och säga baj bajs och att höra av mig till Utbildningshuset och säga att jag inte kan, eller vill börja studera för den delen.
Ångrade mig som en tok när jag fick reda på att jag skulle komma med.
Tack snälla gode du sak där uppe, eller nere som faktiskt verkar vilja mig gott ibland.
Nu fattas bara att Danne får åka till Älvdalen på onsdag för då är jag ledig. Om det skulle bli så, då skulle vi ha maximal jävla tur. Alltså att då fattas det bara att något ska gå rätt åt helvete sedan, för så mycket tur kan man ju inte ha!

Igår fick jag finbesök av Bea och Maria. Eller det var mer som att Maria lämnade av Bea här.
Ett sista desperat försök?
Mycket trevligt att få träffa dessa fina flickor och höra om deras discodancing Á la 80-tal.
Eller vad fan det nu var.
Bea blev jag inte av med förrän vi åkte och köpte den där glassen som jag skrev om förut. Ni kan inte ha glömt.
Inte hon heller!
Eftersom hon dansat och rört sitt arsle fick hon ta två glassar. Mycket rätt och riktigt.

JAG ÄR SÅ JÄVLA AVUNDSJUK!
Inte på att hon fick två glassar utan på det hon och Jonas håller på med! (Nu hoppas jag att ni inte läst hennes tidigare dagars blogg och missuppfattar mig)
Vi var och tittade på deras nya trea som är i totalt omrenoveringsskede.
Jag vill också är det enda jag kan säga om deras projekt.

Alltså köpa en helst risig lägenhet och bara riva ut allting och börja på något nytt och eget.

Nu blir det hemnet för mig!

-Välkommen till 118118!












KOMMENTARER:
Moster

Hej och grattis till jobbet. Ja jag tror också att det finns en där uppe för jag har fått ett vikariat på mitt förra jobb (engcon). Ringde nu i morse och jag blev så jäkla glad :)

Ett stort lycka till nu, Kramar till er alla tre./Birgitta

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: