Hjärnvecka

På jobbet finns en lista där man ska pricka av sig när man kommer för dagen.
Jag glömde pricka av anhöriglistan igår!
- Ansvarslistan.

Efter jag klarat sluttestet tyckte teamchefen att jag skulle utnyttja min utbildningstid på bästa möjliga sätt.
Klart man gör det, så jag skulle sitta och medlyssna med William ett tag.
Jag vet inte varför rummet kallas kylrummet. Det är en gammal ståtlig byggnad vi sitter i så det måste finnas en förklaring.
Sitter du där i kylskåpet eller?
- Alltså kylrummet.

Vägverket blir - är trafikverket så jag har gått igenom hemsidan grundligt.
Det var en smart funktion där så man kan se både avgångar och tillgångar!
- Ankomster.

Min mentor Marja satt och berättade om alla fina saker hon fått av eniro varav en sak var en - inte tumstock utan -
en tumrulle!

Den här veckan har varit full med info och nya saker att ta in och lära så det kanske är lätt hänt att hjärnan strejkar ibland.

Johan min klasskompis... eller vad han nu ska kallas för är så himla skön!
Caroline kom och bad mig om alvedon. När hon stått och hurklat och harklat i sig vatten säger hon att hon har så jävla svårt att svälja piller. Inte ens p-piller kan hon få ner.
- Inte jag heller! Säger då Johan lite väl hastigt.
Så där fick hon ett tips att mosa tabletterna mellan två skedar och sen ta sylt.

Tyvärr hade jag inte med mig någon sylt.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: