Boston

Jobbat hela dagen idag med. Är nu också färdigutbildad så imorgon jobbar jag min första dag på riktigt.
Min teamchef tyckte jag kunde börja redan idag efter lunchen, men jag ville utnyttja min utbildningstid till fullo.
Hade mitt första medlyssnarsamtal idag och det gick kanon. Fick så mycket beröm av min chef så jag hoppas det bara fortsätter så.

Efter jobbet blev det kebab, men det var inte det som var det viktigaste. Vi åkte till KOOL och förbokade en soffa.
Det blir en stor svart jäkel med två divaner. En kuvertsoffa som det så fint heter med massa kuddar som ryggstöd istället för fasta, vanliga fyrkantiga stora kuddar.
Så nu har jag en soffa till salu. Om nu inte Ante vill ha den. Han tror att den är nerfisen.
Men man kan tvätta ur prupplukten!

Så det som återstår är matbord och det har vi också hittat på KOOL, sedan soffbordet men det är lite tveksamt då den kostar över 5500...
Tvbänk blir det från Mio. Har hittat ett så snyggt där man hänger upp tvn istället för att ha den stående. Perfekt!
Och en megastor knallgrön ryamatta. Även den på Mio.

Jag vill flytta nu!















KOMMENTARER:
Lillebror

Jag kan ta allt som är gratis!

Madde

Gud vad fin bloggen är nu :D ÄNDRA ALDRIG!!!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: