Sammanfattning

Helgen som var.
JAG FICK EN BURK AV MAMMA!
Och inte vilken burk som helst!
Den lilla plåtburk som jag så länge gått och ångrat mig över att jag inte köpte!
En med två Engelska Bullar som pussas på.
Naaaaaaw - jag blir ju så barnslig.

I lördags flyttade vi friggeboden. Den knakade och gungade där den stod på de skeva gafflarna, listerna i hörnet sprack upp, men nu står den på sin nya utgrävda plats.
Mycket bättre blev det. Fast än att den efter detta spektakel är altanlös.
Så nu finns plats för garagebyggandet, bara JÄMTKRAFT får tummen ur nu så.
En talljävel står ivägen.
Sedan började jag och Ante ta bort en buske, då blev pappa sur.
Han skulle ha kvar de där döda grenarna.

Idag följde jag och Danne med far till Hammerdal.
Gubben ska köpa en större - värre - motor till Forrden.
Nu snackar vi dragracingmode. 600 hästs kan den komma att få, fy fan!




Sedan hade jag tydligen vunnit någon tävling.
Jag vann två Iittala ljusstakar. Vad trevligt!

Nu är vi hemma i stan igen.
Jag är på väg att få något sammanbrott på mitt högra öga som ständigt kliar och klibbar igen!
Och så kliar det i öronen, och halsen.

Chips på det!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: