Huselihuuuus

Danne är sjukis igen. Feber. Perfekt tänkte jag! Hustitta idag då!
Meeen det blev inte så mycket av det.
Jag har redan köpt det! Redan börjat inreda och välja färger, soffa, jag drömmer.
Danne, den jävla pussyn, vågar inte. Det är alot of money.
Vafan, jag säger såhär: ett hus är en investering. Oavsett så förlorar man inte på det. Kanske.
Men det är som att satsa pengarna på aktier. Säger vi.
Sedan, ett hus med rätt läge, det är ovärderligt!

Så nu håller jag på tjatar på pappa.

Och så jobbade jag 4.5 timma idag, så det kanske går ihop.












KOMMENTARER:
Jessie

Ett hus lät riktigt mysigt. Tjata meeer! :P

Emelie

Gud va kul med hus.

Du är sannerligen vuxen snart med Villa, Vovve och Volvo (y)

Madde

SV: ja det känns jätte skönt :)



Haha JA FAN KÖÖÖÖP HUSET!!! :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: