Domnad hals

Igår kväll började det klia i öronen igen.
Sedan flyttade sig kittlandet till halsen. Och till öronen igen!
Så nu sitter jag här och äter några jätteroliga tabletter, de som går på reklamen. Zyx-nånting.
Hela munnen domnar bort så jag får sitta en bit från tangentbordet så jag inte dreglar ner det.
Känns riktigt slemmigt i hela käften, skitmjukt.
Men så jättebra hjälper de faktiskt inte mot just halsen.
Har så JÄVLA ONT! Och jag ska jobba imorn...
Skoj eller not.

Idag hittade vi huset, mitt hus!
När vi ringde, överväldigade över att nu jävlar, efter att ha sett det IRL, gården, tomten... jahopp.
DÅ VAR DET SÅLT!

Ingen Moltas fick vi och nu kommer vi få växa fast i den här skrubben på kuppen!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: