Biverkningar

Igår var första gången jag någonsin tittat på Svenska Hollywoodfruar och jag måste då säga att de smittade av sig.
Så iq-befriade de här ladysarna verkar vara! Det finns ju ingenting som verkar vara vettigt hos dem!
I alla fall... jag satt här och skulle (usch) mäta mig om midjan för jag vill ju verkligen ha de där jeansen från Junkyard har jag kommit på.
FAN! Jag kan ju ta två, kanske tre storlekar mindre än vad jag brukar! Då behöver jag inte vika upp dem till knäskålarna heller! Sensation! Jag beställer två!
FAN! Jag hade vänt måttbandet åt fel håll...

Men jag har ändå råkat skicka iväg en beställning för hela min lön från förra månadens fyra arbetade dagar...
Och idag har jag känt hur pengarna bara flygit iväg.
Fick feber inatt, så jag var tvungen att sjukanmäla mig imorse. Oh vad det kvider!

Grannen här nedanför är största inspirationen till att göra stora pengar.
Stora pengar = FLYTTA FRÅN HELVETET!

I'm on the pursuit of happiness and I know everything that shine ain't always gonna be gold














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: