Nässpray

Socker och nässpray, mina två största beroenden.
Sockret har jag klarat mig utan... sedan igår då mor hade med sig bullar.
Men nässprayen! Jag såg till min stora fasa att den var slut igår, då det bara kom några ynka droppar ut den hur än jag pressade.
Vad ska jag göra? Det är på tok för långt till apoteket.
Jag får hitta någon huskur på internet. Har för mig att när jag var liten så tryckte mamma upp nån saltlösning i hjärnan på mig.
Och jag som var så glad att bara få jobba fyra timmar idag. Fyra enkla timmar skulle jag och min täppta näsa allt få stå ut.
Men så ringde de nu och snäll som jag är så gick jag med på att förlänga... till 23.00.

Jag hatar att vara täppt i näsan!

Någon som vill köpa en ny router, blivit använd totalt max två veckor!
Det nya modemet hade förbaskat nog trådlöst inbyggt...
Och vad ska man med två trådlösa till?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: