Ett helt menlingslöst inlägg

Igår fastnade jag framför datorn. Helt låst! Jag glömde till och med att Danne var på hemväg, och jag hade glömt sätta på potatisarna! Jag har fastnat med något som heter bloggdesign. Oj så skoj det är, och helvete vad det jävlas!

Det har nog resulterat i att jag fått en, hör här och äcklas inte; ytlig blodpropp!
Ett rödaktigt blåmärke i knävecket. Nu vet jag inte om det är en sådan, eller om det bara är kanten på stolen som nött mot mitt ben.

Men efter beskedet från min lika hypokondriker till mor så började de såklart verka i benet.
Jag såg ingen annan utväg än att gå ut och röra på mig! Än är det inte försent!

Danne såg inte heller någon chans att få sitta kvar hemma i soffan och pilla sig i naveln. Nej han är så rädd om lilla mig och nu när de håller på skjuts uppe i Körfältet så vet ingen vad som kan hända på vägen ned till bankomaten.
Jag var tvungen att ta ut pengar till bussfärden hem idag. Buss... jag som trodde jag var klar med det kapitlet.

Promenerandet gjorde ju förtusan att det blev värre i benet när jag gick.
Och Danne spekulerade i att eftersom det var jag som hade med mig plånboken och eftersom det var vår sista kväll tillsammans (han kommer upp till Laxsjö imorgon) så skulle vi fira med Ben & Jerrys.

Som vanligt står vi och bråkar utanför kylen. Jag vill ha Half Baked, som vanligt. Danne skulle prompt ha Cheesecake, men det gör han inte om! Den var äcklig. Smakade som vaniljglass med små kulor blöt hundfoder.

Nu har jag packat och plockat lite. Måste skriva en lista till Danne så han vet vad han ska göra när jag inte är hemma.

Nej så bortskämd är han inte, bara nästan!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: