Bullar jag sett på tv

Det har slagit mig att den senaste tiden så har det inte spelat något roll vad jag tittat på på teven, så har de varit en bulle där!
Först var det Top Dog som jag av någon anledning blippade mig fram till, och där var Tillman!
Bulldogen som fiser och dricker poolsvatten och är allmänt bullig. Sötkorv!
Där tävlar hand bland massa andra uberfula knähundar att bli Amerikas nästa Top Dog.
Helt sinnessjukt.
Jag som bara hatar de som klär ut sina hundar! FY!


Tillman

Roligt, jag som hade tänkt mig namnet Till på vovven först.

Sedan satt jag en kväll och tittade igenom det usla Osbourne Reloaded.
Där var ju självklart familjens Lola med.
När vi skaffar en tik har jag tänkt mig namnet Nola.


Lola

Och i första avsnittet av Livet i Fagervik var bulldoggen Sånja med.


Malcom´s Marble Cake Sånja

Som ägs av Malla Lindqvist.

Och självklart, Rob and Big med deras Meaty. Här med Beefy.


Meaty och Beefy


The Boss

Och för er som möjligtvis råkat missa de tre viktigaste sekunderna i denna fantastiska reklam.
Jag hittar inte vem den bullen är.

Dogtag!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: