Helt utan socker!

Jag tror det är första gången jag hittat något som är gott och som det inte är något socker i!
Inte ens något tillsatt cancerämne som ska smaka socker!
Det här och glödlampan...

Vi var upp på Lillflänget idag och gjorde massa fynd.
Bland annat vax på Rusta så nu bara väntar Danne på att jag ska bli hårig!
Men mest var det för att min skrivarjävel strejkade. Det var en endaste liten patron som var något tom.
Då gick det för säker skrivardrift inte skriva ut ett dyft.
Jag som precis just då hade tänkt skriva ut 100 exemplar av mitt CV och gå och dela ut till alla snälla butiker.
Men Gud som älskar mig lät mig vara arbetslös en dag till.
Så nu har jag köpt asdyra patroner till min fina skrivare, nu är det bara att hoppas på att jag får ett jobb snarast så jag slipper Arbetsförmedlingen!

Det goda fenomenet utan socker!
AGA Essence arom av Päron och Persika i 10cl glasflaska som man ska ha till Soda Streamern!
Det fanns Citron/Lime med, men det orkade vi inte. Hittade dom uppe på OnOff.
Men tusan vad mums det var!
Nästan så man skulle kunna äta en kebab och skippa colan till för en gångs skull. Kanske.


AGA Essences

Och ekonomen i mig har satt upp en fin Lyxfällan-budget-tavla där jag nu skriver ner varenda liten pryl som köps in till detta hushåll!

Uvva.

Och så säger Danne nu att han ska få hem sina xenon lampor han beställt?!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: