Fredag den trettonde

När vi nu ändå håller på skrockar på kan jag lika gärna tala om vad som stod i mitt horoskop i morse.
Du får ett viktigt bud från avläsgen ort. Det handlar om kärlek eller om en sorg.

Det första jag tänkte på var att någon kommer dö!
Men sen kom jag på att det är idag planeringen hos Manpower som min jobbcoach börjar gälla.
Tusan!

Kunde inte somna igår heller. Så jag räknade ut att nästa år är de bara en fredag den 13:e och den är i Augusti.

Nu ska jag trycka i mig havregrynsgröt och sedan släpa mitt arsle ett varv runt berget.
Fick ett tips på Top Gear att man kan lyssna på ljudböcker när man är ute och går.


Och vad tycker ni?
Vilket namn passar bäst till en engelsk bulldog?

Moltas............................. eller............................. Morris


Inte Morice (MÅÅRIIS) utan Morris (MÅRRISS)


Nu blev jag sådär akut nervösbajsnödig igen.
Råkade sända iväg en ansökan...

Hejhåpp!

Plopp... Haha!












KOMMENTARER:
yvonne

På en bulle ska det vara engelska namn tycker jag. Därför röstar jag för Morris..



www.sandbrooks.se

Erika

Moltas måste han bara heta! Inte Morris! (min svärmors hund heter morris och är mentalstörd) :O

Moltas är ett kanon namn!



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: