Baka baka

Kladdig, kladdigare kladdkaka - apelsinkladdkaka!
Igår kväll hade jag tråkigt. Det regnade. Danne var tråkig. Allt var tråkigt.
Så jag smugglade med mig en apelsin in i köket och började göra det jag är bäst på. Kladdkaka!
Jag hann så långt som till då jag skulle hälla ned smeten i formen. Då kom Danne och förstörde överraskningen.
Fast han tyckte inte det var någon överraskning för det hade vem som helst kunnat räkna ut vad jag gjorde så länge i köket, en eftermiddag, dyster som jag var.
Han hade en poäng där, och sedan fick han slicka av slickepotten som bonus.
Annars hade ju jag fått all den där smeten för mig själv!

Jag är lite av en kung på kladdkaka. Ante, du säger inte hur jag gör!
Berättade knepet till dig bara för att du också ska bli fet! Så mamma och pappa börjar mobbla dig med!



Smaka kladdig apelsinkladdkaka?

 


Och hur fan kan man misslyckas med att komma till en röstbrevlåda!

Satans Krokoms Hälsocentral!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: