Sagt upp mig

Nu har jag kanske sagt upp mig för resten av terminen på Matematik B kursen.
Jag hoppas att jag ska klara mig med ett IG, och inte få ett streck i betyget bara för att jag vägrar gå dit.
Det skulle ju vara riktigt najs. Det är ju bara 50 poäng!
Om så är fallet ska jag bara leta reda på min bok. Har hört att den hjälper andra stackars människor under den lektionen som glömt sin egen bok, men vad vet jag?

Imorgon är det Historia, krigsredovisning, och om någon av mina gruppmedlemmar läser detta så är jag inte benägen av ett betyg i den här delen. Jag orkar helt enkelt inte, och jag har inte lyckats hitta svaret på en enda fråga!


17 skoldagar kvar till påsklovet...



48 till frihet...












KOMMENTARER:
annika

Ja självklart kan jag göra det, mätte med linjal nu. Och lädret eller vad man ska kalla det är ca 61 cm och med spännet är det ca 63 så runt där omkring blir nog lagom.



Och ja det man inte vet har man ju inte ont av, fast jag sitter och äter godis nu säkert fått i mig en och annan lus

Louise

Matte B är inte så viktigt endå, Skönt då slipper du det iallafall! Man ska göra det man känner man kan,vill och orkar satsa på! :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: