Religion

Jag har sportlov och det enda jag tänker på är den stora jävla uppgiften om världsreligionerna! Vi har fått hur många lektioner på oss som helst under en massa satans veckor, men jag vet inte ens vart jag har min bok, och inte vad som ska göras.
Så nu på lovet har jag en smärre panik.
Deadline är på söndag. Jag har egentligen hur mycket tid som helst, men för det första är det lov, för det andra vill jag inte, för det tredje orkar jag inte och för det fjärde så ska jag jobba också!
Det kommer bli att jag skiter i den som allt annat.

I Text C har jag också panik. Jag har inte gjort en enda artikel, och den första skulle vara klar förra fredagen.
Sedan ska ännu en göras. För att vi ska fylla upp typ 20 sidor åt fittÖPs jävla bilaga.
Jag kommer med bra undanflykter hela tiden, men hur länge ska det hålla?
SAMT att idiotredaktionen har "bestämt" att jag ska skriva en artikel jag absolut inte vill ha något att göra med!

JAG HATAR SKOLAN FAST ÄN ATT DET ÄR LOV!
54 skoldagar kvar. Det är 10 skolveckor. 10 skolveckor betyder att minst 20 skoldagar är jag hemma. Det blir bara runt 30 skoldagar som det är kvar nu! Härligt!

Samt att jag måste ta igen
Matteprovet
NK provet
Historian
Mediekommunikationen
För att jag var "sjuk" hela förra veckan.... snopp!

Ge mig en bulle!
Orkar inte vänta längre!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: