Orrviken pimpeln

Jag är helt slut. Har varit på pimpeltävling hela dagen, och idag fiskade även jag, till Dannes nackdel.
Ni som aldrig varit på riktigt pimpeltävling, ni har aldrig varit med i Dannes tempo.
Där är det borra ett hål, sitta max tre minuter, sedan springa några meter bort för att borra nytt och upprepa proceduren i tre timmar.
Mina ben är spaghetti, för jag har försökt hålla hans temp.
Jag vann över honom. Fyra firrar på 438 gram. Danne fick tre som totalt vägde 308 gram.
Med den vikten fick jag gå fram till prisbordet!


Starten. Strålande solsken. Snöskoterspår. Skrylla!


Även att man fick en Bilgodispåse i starten! Jag tycker om bilar- munnen full!


Vinnarpåsen!

Mina kinder sviiider!!












KOMMENTARER:
Louise

Oj det låter kämpigt, mycket motion iallafall, Jag har alltid tyckt det verkar läskigt att ha ihjäl fiskarna efteråt bara.



Gratulerar till vinsten!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: