The vibration of harmony

Det damp något lätt innanför dörren denna morgon. Jag orkade inte kliva upp, tänkte att det var något oanvändbart rabatterbjudande från LaRedoute. USCH vad jag hatar deras hav av reklam och småpost. Ska genast säga upp det med tanke på ingenting.
Men då kisseblåsan höll på trängas av all juice så klev jag upp.
Ett kort! Vilken trevlig själ har kommit ihåg mig nu då, tänkte jag lite MrBean fundersamt, för att göra situationen roligare än den var, medan jag förberedde mig på en slarvig stil där det skulle stå: Grattis! Kram mamma å pappa.
Men inte dåå, och jag blev nästan lite lycklig!






Precis innan jag klev upp hade jag en konstig dröm. Det var en film som utspelade sig i en restaurang, eller det var många ställen, det ena olikt det andra. Jag minns att i slutet var det två killar som fick varandra. Det var den bästa filmen jag någonsin sett. Jag grät av lycka för den hade varit så bra, den hade tryckt till alla känsliga punkter på mig. Gick runt och var helt överväldigad.
Sen kom Markoolio in och förstörde allt. Han var med i slutet av filmen då alla probelem lösts och drog sina bajsskämt, och just då var det inte passande, för jag var så rörd av denna film! Skulle berätta för hela världen om den!
Hoppas den finns på riktigt!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: