Läxläsarmåndag

Har nyss vaknat upp på min absolut första hellediga måndag. Nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte sjukanmält mig eller något annat dumt. Skönt är ordet!
Det är finväder och jag ska nog ut på en promenix senare.

Bantningstävlingen är igång, och sedan förra söndagen har jag enligt vår våg gått ned 1 kilo! Midjan har ökat två centimeter enligt vårt måttband, men det torde gå skylla på svältmage!

Idag har jag massor av läxläsning att göra. Har ordtest på Historian i morgon och jag har gett mig fan på att fixa ett G i ämnet. Jag kan aldrig ha varit där bara en gång under hela vårterminen. Två gånger har jag räknat till! Dumma lärare!

Sedan ska personliga breven få sig ordentliga finputsningar, jag har två jobb att söka! Samt att jag sökte ett igår.
Jag vägrar stå arbetslös då skolan slutar!

Jobbet ringde igår, det var så viktigt med folk, men ringer de mig aldrig så är det ju solklart att jag planerar in annat, och inte fan släpper då jag allt för några timmar... och någon tusenlapp. Fan vad jag ångrar mig!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: