Inviger min nya design!

Nu är den invigd!
Blev ett förträffligt firande här i min ensamhet. Så lycklig jag är. Ny design.

Sanningen är att jag haft så jävla tråkigt, och då min ärlige lillebror klagade på min förra design så tänkte jag att jag kunde ju försöka göra åtminstone honom lycklig...

Jag är magsjuk. På riktigt.
Känns skönt med en total utrensare...

Inte ätit något, så nu måste jag ha gått ned några kilo!

Jag måste kunna komma i den där klänningen till svärfars 50-års kalas om en månad! (DRÖM!)


"When the morning gathers the rainbow want you to know I'm a rainbow too..."












KOMMENTARER:
Louise

Wow vilken design, Me like!

Krya på dig! Antar det inte blev någon skola då :)



Hoppas du kommer i klänningen!

Puss!

Lillebror

Jag påpekade ju bara att din gamla header var onödigt hög, och inte ful!



Förresten, vem är vår svärfar? xD

bloggaren

Tack Louise! =)



Lillebror; det lät bra att någon klagat ;)

Min svärfar är Dannes pappa, din svärfar är Josephines, tyvärr har vi ingen gemensam :P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: