Idag kan bli början...

... på resten av mitt liv som telefonförsäljare!
Jag gör det här för det är faktiskt en enorm erfarenhet att bara gå på en anställningsintervju.
Får jag inte jobbet har jag klarat en del, en del som man har nytta av senare, ta lärdom av och förbättra!
Måste säga att jag är nyfiken, speciellt då det står Goda förtjänstmöjligheter i platsannonsen!

Idag är även första dagen på skolan. Jag har bara matematik, och det känns som jag kommer få ha mitt matteprov.
Martin har haft min bok i...tjaa, en tre veckor nu så inte har man kunnat träna något heller.
Samt att jag är för nervös för att gå på skolan just nu.

Linn is not in the state of mind, som Cesar Millan skulle ha sagt!

Så nu går jag och lägger mig igen!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: