Headers genom bloggtiden

Jag hittade precis en mapp på datorn där jag sparat massa saker jag Photoshopat.
En rolig sak var mina headers.
Här kommer min headerhistoria:


Min absolut första header. Den blev inte långvarig.


Den andra. Jag började få kläm på det här! Eller inte...


Tredje. De växer för varje gång!


Fjärde. Sa ju det! Snart får de inte plats på bildskärmen!


Femte och nuvarande.


Gjorde en åt Lillebror, men han nöjde sig med sin egen design!


Och en som det inte blev något av...

Kanske ska köra en headerutlottning ;)












KOMMENTARER:
Louise

Oj idag blev man bjuden på lite historia :) Skoj!

Jag gillade den headern, synd att han dissa den =P

Emelie

Men underbar ny header.

Vilken fantasi du har kvinna!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: