Havregrynsgröt

Dag ett på den seriösa bantningen. Ja, nu är det seriöst, inte bara två dagar för att sen tycka att man varit sååå duktig så man förtjänar en kebab. Åh kebab. Det är lite skillnad med en tallrik havregrynsgröt. Utan mjölk. Utan lingon.
Jag får låtsas att saltet är socker och kanelen är... kanel.
Vi har inget hemma. Kom hem från byn igår, orkade inte handla så nu sitter man här med en rulle skithuspapper kvar.
Och havregryn.

Idag ska jag på skolan. Egentligen behöver jag inte åka in förrän 11, men jag ska åka in nu och sitta och vara med på lektionen. Måste också leta reda på min kära mattebok som många haft nytta av nu då jag inte är där.
Annars blir jag skyldig pengar, inte bra!
Ska lämna in den idag, sedan är jag ledig på måndagar framöver! Muffin!

Har mycket att göra idag. Ska skriva klart min artikel till Öp, börja på religionen som hade deadline igår... Fixa svärfars sånghäfte måste jag göra också ja...

Sedan ska jag gå på Aloha och köpa den där tröjan!

43 skoldagar kvar, kom igen nu Linn!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: