En annan variant av fettdiet

Frukost: Smörgåstårta, svart te med massor av socker. Grönt och vitt te har ännu inte nått Laxsjö.
Lunch: Oxfiléplanka på La Marée med högar av bearnaisesås och god, fet ost.
Middag: Tårta, kaffe och bulle. Godis och klubbor.
Efterrätt: Kladdkaka med violtårta och påskmust.

Så farligt är det att fylla år. Men nu har vi haft invägning, så nu jävlar ska det gås ned i vikt!
Jag, Danne och hans tjocka syster och fete far ska tävla fram till våren om... ja något.



I 20-årspresent fick jag ett jättefint halsband av mina föräldrar!
Det är i vitt och rött guld och guld guld...?


Dessa fick jag av Danne. Älskar dom!
Calvin Klein

Samt att jag fick pengar, så imorgon blir det Aloha och den fräcka tröjan! Likeilike!


Och ja, era surmulna jävlar! Jag har skrivit en jävla artikel till fittÖP!
Om det inte är för sent...

JUST DE! Religionen. Deadline idag! :O Jävla Ante!












KOMMENTARER:
Louise

Hoppas du hade en finfin födelsedag! Vilka roliga presenter! =)



Hoppas du fixar deadline!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: