Dr Greenthumb

Fredag. Min uträknade sovmorgon. Denna vecka går till historien. Jag har varit på skolan hela veckan, utom idag.
Igår var jag där även i tolv (12!) timmar, så sovmorgon idag skulle sitta najs!
Detta är rimligen omöjligt då man har en granne som har både grov damp och volfram i hälarna!
Hon är ju fan sinnessjuk. Får spratt och springer och stampar, precis som att hon gör det med flit. Springer runt i lägenheten och överdriver, hoppar och leker överaktiv 4-åring!
Kanske driver hon ett helt dagis för överviktiga barn med hälseneproblem?
Lampan vid sängen skakar och mina glas i skåpet håller på att hoppa ut, gäller att kontrollera dem varje dag denna fitta är hemma.
JAG BLIR SÅ LESS PÅ DIG CAROLINE!





Please God, don't let me see no cops
Trunkload, ready to hit the highway
Don't let the eye in the sky fly my way
or we gonna have big trouble, that's no shit
Can't be growin without no permit
but fuck that, I study the 215 trip












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: