Det blir en lång dag...

Grannen nedanför med sina järnfötter väcker en tidigt som satan. Om hon bara viiisste när jag ska jobba ikväll!
Våran snälla granne, hon med den söta flickan, frågade oss förut vad det var för jävla idioter som flyttat in?
Vad svarar man på den?
Vi höll bara med och spädde på lite extra, lyckligare har vi nog aldrig kännt oss!
Den grannen berättade att det var en lördag hon hade haft bekanta hemma, tokfittan ovanför dem hade spelat Carola på högsta volym. Den här snälla grannen gick upp och bad henne dämpa, de var helt enkelt alla less på att sjunga med till schlagerlåtarna som den här dumma jäveln alltid spelar på full volym. Då hade dampfittan bara skrikit åt henne att hon var en jävla surkärring som skulle dra åt helvete. Hon smällde igen dörren och ställde sig och hoppade jämfota och ökade volymen.
Hur normal får man vara?
Säger då bara det, tur det inte var mig hon sagt så till, då hade hon och Mr Bäst stått utan lägenhet nu, och jag och Danne hade kanske fått en större en!


Med en enkel skiss över bostaden på Frösön (därav backarna) kan jag visa att jag stör ingen annan än dumjävlen.
Hon däremot stör mig, de nedanför och de mittemot.
Yes!
Nu har jag fått det utrett.
Det är bara för att jag är stressad över att göra religionen som det blir massa sånt här.

Ska jobba natt; 20.30-05.00
Imorgon 17.30-02.00


Reggae!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: