Ägg

Äggkokaren fungerar bra, men den blir så jävla sörjig. Jag förstår inte varför man måste picka sönder äggen innan man ska koka dom. Eller, jag förstår att de är för att de inte ska spricka, men nu rinner smeten ur istället, ner på kokplattan vilket gör att jag måååste använda stålfittan fast man inte får det.

Kukjobbet anställer nu ÄNNU mer folk. Jag funderar seriöst på att söka mitt eget jobb. Det kanske skulle ha varit bra att få anställning direkt hos dom än genom Manpower. Jag får se. Jag ska höra hur deras avtal är. Idag tjänar jag mer. Frågan är hur länge. Samt att jag inte får jobba just något då jag är en extra dyr resurs...
Tål att tänkas på...

Idag har jag gjort en god gärning! Jag ringde till Cykel & Fiskecenter i Skellefteå och beställde ett vadarset till min älskling.
Så nu är det bara att invänta vadarna, kängorna och den lilla flugfiskeväskan som följde med, och att klara av att HÅLLA KÄFTEN! Jag måste klara av att inte säga något till den 10 mars. Jag är sämst på att vara tyst, men nu måste det gå!
Då ska han få det i 4-årspresent av mig. Ingen säger nåt!

Nu ska jag bara hitta på något jag vill ha av honom!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: