Vilken lättnad

Efter körlektionen storsade jag upp med mitt pack böcker till lärarnas rum på Wargentin. Jag tror jag aldrig haft någon sådan panik av att vistas i skolans lokaler, men den här gången visste jag att det var den sista!
Aldrig mer kommer jag sätta min fot i skolans byggnad, jag kommer aldrig mer vistas utanför skolans lokaler!
En enorm tung klump har släppts från mina axlar och jag känner en otrolig lättnad.

Skåpet på media får vara, jag tror inte jag har något av värde där i.
Skåpet på Wargen får de glatt knipsa upp.

Nu är jag fri!

Jag kommer sakna vissa personer, och ni vet vilka ni är!

Hoppas ni får en trevlig sommar och att vi kommer ses i stora Östersund i framtiden!












KOMMENTARER:
★ Lisen

Skönt att det äntligen är över.. klart det är lite tråkigt så men ni ses igen ju? =)

Madde

<33333333333333333333333333333333333333333 !

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: