Var du tvungen att säga så?

Idag kom min uppkörning på tal igen, och pappa nämnde bara det som nu etsat sig fast i in hjärnbalk,
Skulle jag klara uppkörningen på första försöket om jag fick min Mini Cooper?
Det skulle betyda att det är fruktansvärt mycket som står på spel, och egentligen skulle jag inte klara den pressen.
Måste glömma, måste glömma. Min drömbil får förbli en drömbil, det känns enklare så.

Imorgon kommer äntligen min älskling och hälsar på.
Jag är fast ute i obygden, men det är rätt så jävla skönt när man tänker efter..
Hade jag varit i stan hade en tråkig etta utan balkong varit mitt näste.
Ingenvart kan man ta vägen för att få leta fram och sola sina vita valkar. Här är det bara att gå utanför knuten så är man helt alene.

Jag gör inget annat än jobbar och solar, det är så varmt och skönt nu, sommaren är äntligen här! På riktigt.
Och med älsklingen här imorgon så kommer allt vara underbart!

10 juli












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: