Tänk vad underbart!

Tänk vad underbart, att vi två ska vara tillsammans för resten av livet.
Jag hade ju bara sagt att han fick följa med Muff och flugfiska, och som att det vore jag som bestämde det, nej sådan kontroll vill jag absolut inte ha över honom.
Jag höll upp mitt vänstra ringfinger framför ögonen på honom och visade på att det var tomt där.
Vi har aldrig förut pratat om varken förlovning eller bröllop, aldrig haft några planer eller drömmar.
Danne vill inte ens gifta sig, det är då man gift sig man går skilda vägar. Som att det där extra heliga löftet sätter stopp.
Och jag vill inte förlova mig för jag klarar inte av kruxet att ha ring på mig, en tatuering har vi diskuterat!

Idag, mitt under flugfiskescenariot började vi båda smått dra iväg på idéerna på hur vårat bröllop skulle sett ut.

Det vi var överens om var att det skulle ske helt utan folk. Bara vi och våra två engelska bulldogar, minst två.
Sedan skulle alla få reda på det genom bilden i tidningen, då skulle vi sitta i höggräset på en äng i Norge bland fjordarna med våra fyra engelska bulldogar... eller fem... och så skulle de kunna ha på sig svarta flugor runt halsen.



Bulldogen Ozzy är ett exemplariskt exempel på hur charmiga dessa hundar är!

Bilden är hämtad från SKEBS galleri.
















KOMMENTARER:
★ Lisen

Det låter lite roligt den idén, men vill man itne ha släkten där då?

madde

Åhhh så underbart! men en måste ju få komma! JAG! :D

Måste få vara med och planera <3333333333333



Whiiie, kan ni inte bara gifta er nu??!!

-och självklart ska du ha en ring! :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: