Piratpartiet, kebab, fiske och regn!

Övningskörde till röstlokalen i Föllinge. Röstade på Rick eftersom jag alltid tyckt han haft vettiga saker att säga. Visst det har alla Pirater, men jag har fastnat för denne Falkvinge.
Blev sedan en kebeb på pizzerian. Blä, den var ogod.
Körde hem, det spöregande.
Skurade golvet på affärn, körde hem, regnade ännu mer.
Robin kom under uppehållet och fick med mig och pappa ut på fisketur.
Uppehåll tills vi rott ut med båten, då började regnet igen. Det öste konstant ned, 5 härliga sommargrader och dyblöt ända in på skinnet, jag fryser fortfarande.
Det regnade ända tills vi kom hem på gården, då kom solen fram.
Sedan började det regna igen.
Tur var väl det.

Följer valet, jag blir bara yr.

Nu har jag sagt upp mig, och jag hann inte ens börja jobba, hur hänger det ihop?

Älskling!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: