Dödar tid

Jag väntar på att få besked från min pojkvän, kommer han hem ikväll eller inte?
Svaret har jag redan i huvudet och jag känner någonstans att det blir inte.
Men jag vill ju så gärna att han ska komma hem! Vad är en fredag utan godis, chips, dipp och dricka... och Danne?!

Egentligen borde jag sitta på körskolan nu och nörda teorin så jag får boka upp VV, men jag orkar inte.
Jag borde ta fram dammsugaren och städa upp dammtussarna som gjort att det ser ut som en stig på golvet från datorn till kylskåpet. Men inte ens det tar jag mig för!
En titt ute i tvättstugan står också på listan, Danne den lorten kommer hem med en hög skittvätt nu...

The Sims 3 hjälper mig att döda den här tiden, eller vilken tid? Till jag får pension? Jobb? Hund?
Fast jag är redan less på det. Medan annat folk ägnade tiden åt tårtkalas och studenttider spelade jag Sims 3...


I fall down on my knees
And kiss your holy feet
You noble majesty
I end here in defeat
I beg you to forgive
I, son of a thief
Have to confess a sin
I stole the skin i'm in


- Diary of Dreams - Son of a Thief












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: