Hem

Jag vill hem. Har varit i Laxsjö precis en vecka imorgon, tanken att vara här resten av sommaren känns skithemsk! Men imorgon ska jag få åka hem, tack och lov för körskolan!

Jag blir så less på Ellos. Ena dagen har de klänningen jag vill ha, andra dagen är den helt borta. Nu har de fina ballerinorna kommit in igen, i kassan står de att de är slut. Nästan alla kläder som jag hittat står att de är slut i kassan.
Jävla skit!
Skulle ju vara kul att veta om min återbäring kommit in på kontot, samt kika om Danne fått något kuvert från jobbet. Jag vill veta hur mycket mer han får i lön. Förra året fick han höjt med 2500 i månaden, inte illa bajsat av den mannen!

Nu ska jag äta glass och sedan uppdatera kassan på Ellos till de där jävla skorna finns där!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: