Bröllopsoväder

Jag säger då det, vilken tur att det inte blev något bröllop för min och Dannes del!
Då hade vi just precis nu antagligen suttit i en stel kyrka i Ångsta och längtat efter maten.
Det spöregnar, blåser och är hela 15 grader!
Och jag ville inte åka utan Danne då jag inte har en aning om vem det är som ska gifta sig. Hans pappas bror?

Nyligen fick jag ett glädjeskutt, for runt här hemma och plockade och försökte muntert få upp stoppet i avloppet, funderade på att göra en brownie med pistagenötter på toppen. Jag trodde faktiskt att Danne skulle komma hem ikväll, men nu gör han inte det, så jag har ställt mig i viloläge igen...

Eftersom jag älskar min pojk så mycket har jag idag beställt en mobil till honom. Jag blir så less på att behöva skrika då vi pratar med varandra på kvällarna. Den han har nu är fylld med järndamm så den mår inte bra alls.
Jag tänkte köpa en Ericsson C07 eftersom den sägs vara smuts och stänktålig, men läste lite och dissade sedan den idén.
Han vill ha en Nokia eftersom de är de enda telefonerna han kan med att skriva sms på.
Och Nokia 5500 var så jävla ful, med min budget blev det en Nokia 5220. Ska köpa ett silikonskal till honom sedan men de var slut nu...


En Nokia 5220 XpressMusic blev det, men jag vet inte vilken färg!












KOMMENTARER:
Jenny

Oj vilken fin present! Omtänksamt gjort.

Trevlig helg!

Madde

Haha min syrra fick precis en sån! :D

Ta en blå! :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: